loading...
اخبار لرستان
شاهین نوریزاد بازدید : 16 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرمربی گهر به خاطر کسب نتایج ضعیف و سقوط به لیگ دسته اول از مردم دورود و لرستان عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری دورود آنلاین به نقل از ایسنا، محمد مایلی کهن پس از باخت تیمش برابر سایپا در نشست خبری حاضر شد و گفت: استانی مثل لرستان شایستگی‌های بسیار زیادی دارد، ولی امروز جوی بر ورزشگاه حاکم شد که تماشاگران به تشویق تیم‌ها و البته مربیان گذشته گهر نیز پراختند که حق بجایی بود.

وی با بیان اینکه مهابادی زحمات زیادی برای گهر کشید و به هیچ وجه من جایگزین او نشده‌ام به انتقاد از مدیران قبلی گهر پرداخت و اضافه کرد: همان آقایانی که در کنار گهر و مهابادی بودند، وی را به راحتی کنار گذاشتند. جاهای زیادی مربی‌گری کرده‌ام و خیلی از این مسائل را دیده‌ام ولی این قضیه واقعا جای تامل دارد.

وی اظهار کرد: چه اصراری دارند آن‌ها خود را دورودی اعلام می‌کنند ولی به خاطر منافع خود تیم را ول نمی‌کنند. اگر بحث منافع آن‌ها مد نظر نیست، چرا مهابادی را به راحتی کنار گذاشتند.

سرمربی گهر با بیان اینکه معتقدم تیم باید با همان شاکله و اسکلت فصل گذشته و البته حضور مهابادی در لیگ برتر امسال حاضر می‌شد گفت: آقای مهابادی تنها درخواستش این بود که با بازیکنان تسویه حساب می‌شد و بعد قراردادهای جدید منعقد می‌شد. کجای منطق حکم می‌کند با این درخواست، وی را از تیم کنار بگذارند؟

مایلی کهن در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا که چه فرد یا افرادی باعث به وجود آمدن حاشیه نیم فصل دوم شدند تصریح کرد: من نمی‌توانم اسم آن شخص را بگویم ولی همان آقایی که به قول خودش مجری و خبرنگار بوده و هر از چند گاهی در تلویزیون حاضر می‌شد آن طور رفتار می‌کند که خود را مالک ابد الدهر گهر می‌داند، همان آقا به کاردوست زنگ زده و وی را تهدید می‌کند و می‌گوید فوتبالش را نابود می‌کند.

وی ادامه داد: آقای برادر به چه حقی به بازیکن گهر آن هم در شرایطی که ما بازی حساسی داشتیم زنگ می‌زنی و می‌گویی فوتبالش را نابود می‌کنی؟ تو چه کسی هستی که این کار را انجام دهی؟ من به جرات می‌گویم این مافیا نیست سوپرمافیای مجری تلویزیونی در ورزش است. آیا کاردوست که با یک مصاحبه از وضعیت تیم انتقاد می‌کند باید مورد هجمه این فرد قرار گیرد؟

سرمربی گهر در ادامه با بیان اینکه ظرفیت فنی گهر همین بود افزود: باید خوب یاد بگیرید تا در یک تیم موفق شوید. در ۶ ماه یا یک سال به هیچ وجه نمی‌توان تیمی درست کرد. من نمی‌توانستم شق‌القمر کنم. تلاش زیادی کردیم گهر در لیگ برتر بماند ولی نشد.

وی در ادامه گفت: به من پیشنهاد داده شده بود بازی با سایپا در تهران برگزار شود ولی من گفتم حاضرم بمیرم ولی بازی در دورود برگزار شود چون مردم باشخصیت دورود لایق خیلی چیزها هستند. وظیفه داشتیم بیاییم و آمدیم هرچند این مسائل در ورزشگاه پیش آمد (تشویق مهابادی). شرمنده مردم شدیم و جا دارد دست تک تک دورودی‌ها را ببوسم.

وی با بیان اینکه کم‌کاری و کوتاهی در گهر در دوران هدایت من به هیچ وجه انجام نشده تصریح کرد: به جرات می‌گویم برخی از آقایان نخواستند به گهر کمک کنند و امیدوارم به گونه‌ای رفتار شود گهر دوباره به لیگ برتر آید.

او درباره پرداخت مبلغی از قراردادش برای بازسازی ورزشگاه دورود گفت: من قول دادم و به قولم نیز عمل می‌کنم ولی باید کار انجام شود تا پول را پرداخت کنم. امیدوارم پول‌ها در محیط‌های ورزشی هزینه شود. با هزینه‌های کم و استعدادیابی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

در ادامه این نشست که بیشتر از سوال خبرنگاران حول محور فرد مجری می‌گشت خبرنگاری از مایلی کهن درباره منتسب کردن فریاد شیران به دلالی، پرسید که او عنوان کرد: آقایان به هر حربه‌ای دست زدند از جمله رسانه تا ما را تخریب کنند. آقای فریادشیران را دلال معرفی می‌کنند ولی من به آن‌ها می‌گویم شما که می‌گویید گهر را خوب بستید، چرا تیم باید سه تا ماساژور داشته باشد آن هم ماساژور بدون تخت. چرا گهر پزشک نداشت. آیا یادتان رفته تیم باید پزشک داشته باشد؟ من هم مانند بازیکنان بعد از هر بازی تمام بدنم خرد و خمیر می‌شد و نیاز به ماساژور داشتم ولی… . آقایان می‌خواستند اینجا سلطنت کنند که به آن‌ها می‌گویم اشتباه کردید گهر جای سلطنت کردن نیست. من آمدم و صرفه‌جویی یک و نیم میلیاردی انجام دادم ولی شما هزینه‌های گزاف روی دست گهر گذاشتید.

مایلی کهن درباره اینکه آیا سرمربی پرسپولیس خواهد شد یا نه گفت: تا این لحظه نمی‌دانم وضعیت به چه نحوی است. نمی‌دانم جزو گزینه‌ها هستم یا نه. ولی خیلی دوست دارم این کار صورت بگیرد ولی اگر نشوم قلبم با پرسپولیس است و برای سرمربی آینده این تیم را آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره اینکه چند تیم در زمان هدایتش به لیگ دسته اول سقوط کرده گفت: درباره فولاد باید بگویم آن‌ها بازیکنان ملی‌پوش خود را کنار گذاشتند و به من گفتند باید تیم جوان شود و بعد از من نیز ایناسیو را آوردند و بازیکنانی مانند جانواریو، که با آن‌ها نیز نتوانستند در لیگ برتر بمانند. در مورد پیکان نیز باید بگویم تا زمان من حتی تا ۷ هفته گل زده‌ای نداشت ولی بعد از من به لیگ پایین‌تر سقوط کرد.

مایلی کهن در پایان از تقوی به عنوان یکی از سالم‌ترین مربیان فوتبال کشور یاد کرد و گفت: من ایرادات زیادی دارم ولی نمی‌خواهم به هر وسیله‌ای دست بزنم تا به موفقیت برسم.

برچسب ها دلایل سقوط گهر ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    بهترین شهر ایران کجاست؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 4
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 29
  • بازدید کلی : 397
  • 3پاتوق

    مستند ابرکارخانه ها : گامپرت آپولو

     

    دانلود مستند ابرکارخانه ها : گامپرت آپولو Megafactories : Gumpert 

Apollo